måndag 28 juni 2010

MÅNDAG:)

Nu var det Måndag igen, alla som lyckades få ett sommarjobb är borta och ja...jobbar. Själv så har jag varit hemma idag och solat, plockat jordgubbar och ska på bil-bingo snart. Shit, har aldrig varit på något sådant förrut men ville testa. Så om några timmar hämtar farmor mej:) Annars så var min midsommarfirande lyckat, firade med mina tre vänner:) Vi hade asskoj och gjorde hela Blomberg farligt,haha:) Vi gjorde allt från, grilla, badade och lurade varnadra. Eller tja.. agnes lurade mej, Jag har aldrig sett eller pratat med en kändis live så hon lurade mej att hon kände Darin och så ringde han upp mej och sjöng för mej, HAHA. Inte för jag är ett Darin fan utan jag vill boka av det på min lista, "har träffat/pratat med en kändis". haha:) hon har fått igen.
Agnes blogg heter http://aagnesaandersson.blogspot.com/ Besök den:)

3 kommentarer:

  1. hahaha, så himla roligt, mysigt och bäst hade vi det på midsommar! Älskar er tjejor! <3

    Och Darin-blåsningen var det bästa hittils! hahahaha! :D

    SvaraRadera
  2. Det vat en supernice midsommar! Hjärta! /u,

    SvaraRadera
  3. Darin blåsingen är inget emot vad som kommer:)

    SvaraRadera