onsdag 23 juni 2010

Spotta inte i motvind

Spotta inte i motvind-är ett gammalt ordspråk. Nu har jag gjort det igen, en ny blogg en nytt kaplittel. Ska försöka mej att hålla mej här:) Iallafall så ska jag inte skriva nått mer i idag men mer imorgon, ska till Ldk och shoppa. Varje dag kommer jag iallfall skrriva ett nytt ordspåråk som kommer höra på nått sått ihop med texten:)

Så med dagens ordspråk, mennar jag trots att jag glömmer mitt lösenord på vaje ny blogg eller mail eller nått så ska jag fortsätta kämpa:)

2 kommentarer:

  1. Hej på dig din lilla gnu! :D Superkul att du har skapat dig en ny liten blogg, ska bli roligt att följa! Och jag tycker även att din idé om ordspråk är väldigt bra, go for it! Puss.

    SvaraRadera
  2. Den här bloggen var snygg, ha kvar den! :D /u,

    SvaraRadera